Schilders guldie

Klantcase Guldie

Kernwaarden intrainen? Hoe doe je dat? Guldie heeft in samenwerking met AcademySuite een leergang Klantgericht werken opzet. Zowel online als in de praktijk worden de deelnemers een jaar lang uitgedaagd en ondersteund in het uitdragen van deze kernwaarde.

De uitdaging Van merkwaarden naar merkbaar gedrag Klantgericht werken is één van de kernwaarden van Guldie schilderwerk & vastgoedonderhoud. Daarmee willen ze in hun sector onderscheidend zijn. Maar hoe straal je als organisatie allemaal éénduidig op dezelfde manier deze kernwaarde uit? Om dit te bewerkstelligen heeft Guldie in samenwerking met AcademySuite de kernwaarde ‘klantgericht werken’ een heel jaar op de agenda gezet. Het doel: klantverwachtingen overtreffen. Met passie, vakmanschap en eersteklas materiaal. Samen gaan we voor goud. Uitdaging GuldieHet leertraject Van een 7 naar een 9 Voor de onderhoudsspecialisten is er een afwisselende en praktische blended leergang opzet. Het doel: De klant een 9+ ervaring geven. Met elkaar de discussie voeren wanneer iets écht klantgericht is of gezien wordt als vanzelfsprekend. (Discussie)opdrachten en lesmateriaal werden aangeboden via de online leeromgeving. Elke maand op de vrijdagmiddag ging Guldie praktisch (met acteurs) aan de slag met Klantgericht werken. Door de online leeromgeving waren de deelnemers goed voorbereid en kon de training maximaal gebruikt worden om te oefenen met gedrag. Klantcase Guldie Het resultaat Zelfs klanten willen binnen de academy gebruik maken van onze kennis en ervaring Klanten koppelde terug naar Guldie dat ze merkbaar aan de slag gegaan zijn met klantgerichtheid en waarderen daarmee Guldie hoger. Ook de onderhoudsspecialisten zelf zijn enthousiast omdat ze nu meer ruimte voelen om hun klant “cadeautjes” te geven.

“Als schilderbedrijf gaan wij mee met onze tijd. Onze onderhoudsspecialisten zijn opgeleid tot de meest klantvriendelijke vakmensen van de regio. Dit wordt ondersteund met onze eigen vakschool waar (online)leren een vast onderdeel van vakmanschap is geworden.”

Jaap Guldie Directeur-eigenaar Guldie Schilders t 0342 – 412 153 e info@guldie.nl li linkedin profiel

Bekijk ook: